Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a
Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas.
Ke každému zakoupenému zboží je vystaven nákupní doklad se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace
(název zboží, cena, množství, datum prodeje). Tento nákupní doklad je zasílán v elektronické podobě na elektronickou adresu
kupujícího uvedenou v objednávce.
1. Práva z vadného plnění
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce zkontroloval stav zásilky (poškození krabice).
Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození.
Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce.
Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.
Uplatnit právo z vady nelze:
a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
d) vyplývá-li to z povahy věci.
Právo z vadného plnění kupujícímu rovněž nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu,
anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
2. Postup při reklamaci zboží
V případě, že zboží reklamujete, vytiskněte si prosím fakturu nebo dodací list z emailu,
popř. sepište na čistý list papíru následující údaje: celé jméno, adresu, telefon, číslo objednávky - variabilní symbol,
popis reklamovaných vad a požadavek na vyřízení reklamace a spolu s reklamovaným zbožím zašlete na adresu
Ing. Šárka Jalčová, Knížkovice 5, Zdice 267 51
Pokud reklamujete více zboží, je nutné vyplnit formulář na každou reklamující položku zvlášť.
Po přijetí reklamovaného zboží Vám zašleme potvrzení o reklamaci.
3. Vyřízení reklamace
Na vyřízení reklamace včetně odstranění vad má prodávající 30 dní od převzetí zboží.
Nejpozději do této doby Vás budeme informovat o vyřízení reklamace. V případě , že reklamace bude oprávněná,
má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného , které uhradil při odeslání reklamovaného zboží.
V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email sarka.jalcova@email.cz
Po vyřízení reklamace se doba pro uplatnění práva z vady prodlužuje o dobu trvání reklamace.
V případě neoprávněné reklamace se tato doba neprodlužuje.
Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové,
pokračuje původní lhůta pro uplatnění práva z vady.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
"Koho neuzdraví léky, toho uzdraví příroda." Hippokrates
31.07.2023
TEXTY + FOTO pro váš eshop či web
Ráda bych nabídla svoje zkušenosti copywritera, korektora i fotografa s využitím pro váš e-shop, blog, prezentace.
Na základě vašich představ sestav...
číst celé
04.11.2022
KOŽNÍ PROBLÉMY - telefonická konzultace
Kožní problémy / ekzémy, lupenka, citlivá pokožka, akné, opary, jizvy, ... / u dětí i dospělých jsou stále častějším tématem. Příčina vzniku je pouze ...
číst celé
- Úvod
- obchodní podmínky
- reklamační řád
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek.